Przedstawiamy Państwu ofertę zajęć pozalekcyjnych w bieżącym roku szkolnym. Naszym celem było ulożenie grafiku zajęć w taki sposób, aby zajęcia pozalekcyjne wpisały się w grafik naszych dzieci.
Część proponowanych zajęć organizują nauczyciele z naszej szkoły, a część poprowadzą osoby lub firmy zewnętrzne. Wszystkie propozycje zostały zebrane na podstawie ankiet, które wypełniali Państwo w zeszłym roku.
Poniżej znajdą Państwo slajd zawierający informacje na temat zajęć. Jeszcze niżej znajdą Państwo opis zajęć prowadzonych przez naszych nauczycieli oraz link do zapisów. Ostatni slajd to oferta zajęć organizowanych przez osoby z zewnątrz, gdzie również znajduje się link do zapisów i ulotki ze szczegółowymi informacjami.
Ze względu na roczny urlop p. Portee, jej zajęcia nie zostaną zrealizowane w tym roku. Zajęcia z samoobrony i karate również nie dojdą do skutku z powodu trudności w dopasowaniu grafiku. Poszukujemy alternatywnych rozwiązań.
Prosimy o zapisy do 15 września, niedziela, aby umożliwić szybki start zajęć.
Ze względu na fakt, że dane w formularzach są widoczne dla wszystkich wpisujących się na listę, jesli ktoś z Państwa ze względu na rodo nie zyczy sobie ujawnienia danych - proszę o zgłaszanie zapisow na adres: zarzadradysp18@gmail.com. W przyszłości postaramy się udostępnić Państwu bardziej dogodne sposoby komunikacji.
Jeśli jakiś termin Państwu nie pasuje, prosimy o kontakt – postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
LINK DO ZAPISÓW
https://1drv.ms/x/c/568C6C967962B1D5/EdTS5oGAXp5CldxmqYRzdAEBDDhQSmXArzJvGHvZ-GDc9Q?e=BkerWz
ULOTKI
OFERTA JĘZYKOWA - SPEAK AND ROLL.pdf
oferta język angielski 2024.docx
LINK DO ZAPISÓW
https://1drv.ms/x/c/568C6C967962B1D5/EQOSfv-x2CZMm8vkTil4-4YBgLxu9JjiR9cxEU_dCT88Kg?e=69e3cf
Więcej informacji znajdą Państwo w poniższych linkach.
ROZWIĄZANIE KONKURSU NA ZORGANIZOWANIE NAJCIEKAWSZEJ WYCIECZKI
Drodzy Uczniowie, Nauczyciele, Rodzice,
Rada Rodziców oraz Pani Dyrektor pragną serdecznie podziękować wszystkim uczniom klas 4-8 za wzięcie udziału w konkursie na zaplanowanie jednodniowej wycieczki klasowej. Konkurs miał na celu zachęcenie Was do samodzielnego planowania i organizowania wycieczek, rozwijając przy tym Wasze umiejętności organizacyjne, współpracy oraz kreatywność. Jesteśmy bardzo zadowoleni z Waszego zaangażowania i wysiłku włożonego w przygotowanie propozycji.
Wpłynęły trzy propozycje, z których żadna nie spełniła w pełni wszystkich określonych kryteriów konkursu. Niemniej jednak, chcemy uhonorować wszystkich uczestników za ich pracę i zaangażowanie. Poniżej przedstawiamy uzasadnienie wyboru zwycięskich propozycji oraz kolejność przyznanych nagród.
Miejsce 1: Propozycja klasy 6C – 1000 zł
Powód przyznania nagrody:
najwięcej punktów uzyskała propozycja klasy 6C, która spełniała największą ilość kryteriów konkursu i była ciekawie przedstawiona w postaci prezentacji multimedialnej;
uczniowie przedstawili pełen kosztorys, plan wycieczki, zdjęcia oraz wskazali opiekunów;
pomimo tego, że zaprezentowane atrakcje wycieczki były organizowane przez firmy zewnętrzne, a nie przez samych uczniów, ich wkład w stworzenie prezentacji oraz dokładność przedstawionego planu były na najwyższym poziomie.
Miejsce 2: Propozycja klasy 5A – 700 zł
Powód przyznania nagrody:
pomysł na wycieczkę obejmował ciekawe atrakcje, jednak one również były organizowana przez firmę zewnętrzną;
prezentacja była wykonana poprawnie, zawierała kosztorys i plan;
brakowało jednak elementu kreatywności, czyli wymyślenia własnej atrakcji, a nie bazowanie na gotowych rozwiązaniach, podobnie jak w propozycji klasy 6C.
Miejsce 3: Propozycja klasy 4C – 500 zł
Powód przyznania nagrody:
propozycja była kreatywna, dotyczyła spaceru po Górze Gradowej, ale również zawierała propozycję warsztatów organizowanych przez Hevelianum;
Niestety, zabrakło szczegółowego planu, kosztorysu oraz informacji o opiekunach.
Pomysł zasługiwał na wyróżnienie za oryginalność i własną inicjatywę.
Dodatkowe informacje dotyczące nagród
Nagrody zostaną przekazane klasom w momencie przedstawienia konkretnej daty realizacji wycieczki, uaktualnionego kosztorysu oraz wskazania nauczyciela, z którym klasa planuje wyjście. Po wycieczce klasa będzie musiała rozliczyć się z wydanych pieniędzy.
Podziękowania
Chcielibyśmy wyrazić nasze uznanie dla wszystkich uczniów, którzy wzięli udział w konkursie. Każda z propozycji była unikalna i pokazała Waszą pomysłowość oraz zaangażowanie. Dziękujemy również nauczycielom i rodzicom za wsparcie uczniów w ich wysiłkach.
Konkurs oceniała komisja składająca się z Pani Dyrektor oraz czterech przedstawicieli Rady Rodziców. Jesteśmy dumni z Waszych osiągnięć i zachęcamy do dalszego rozwijania swoich umiejętności organizacyjnych i kreatywnych.
Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i życzymy udanej realizacji zaplanowanych wycieczek.
Z wyrazami szacunku,
Rada Rodziców oraz Pani Dyrektor
KONKURS WPŁAT NA RADĘ RODZICÓW ZAKOŃCZONY!
WYNIKI ANKIET DOTYCZĄCYCH ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W SZKOLE
Szanowni Rodzice,
dziękujemy za udział w anonimowej ankiecie, która miała na celu lepsze zrozumienie Waszych oczekiwań, doświadczeń i potrzeb związanych z naszą szkołą. Wasza otwartość i uczestnictwo pozwoliły na zebranie danych, które stanowią cenne wskazówki dotyczące obszarów, które wymagają naszej uwagi.
Po przeanalizowaniu uzyskanych danych przygotowaliśmy kilka zestawień. Pierwszym z nich jest bardzo ogólne podsumowanie Państwa i Uczniów wypowiedzi. Następnie zachęcamy, aby przyjrzeć się porównaniu odpowiedzi Uczniów i Rodziców. Na sam koniec podajemy specyfikę dla poszczególnych klas. Taka dokładna analiza pozwoliła nam na bardziej szczegółowe zrozumienie różnic w perspektywach i potrzebach rodziców i uczniów. W tej chwili szukamy ofert zajęć, które będziemy chcieli przedstawić Państwu w najbliższym czasie.
W ankietach wzięło udział 106 rodziców z klas 1-7 oraz 237 dzieci z klas 3-7.
Poniżej przedstawiam ogólne wnioski. Bardziej szczegółowe informacje znajdziecie Państwo w pozostałych dokumentach i linkach.
files/34/podsumowanie-wynikow-z-ankiet-dotyczacych-zajec-pozalekcyjnych.pdf
files/34/podsumowanie-ankiety-preferencje-rodzicow-vs-preferencje-uczniow-podobienstwa-i-roznice.pdf
AKTUALNOŚCI
Kolejne spotkanie Rady Rodziców odbędzie się 8 kwietnia 2024 r.
godzina 17:30, sala nr 3.
19.10.2023 r.
Szanowni Państwo,
dziękujemy za dotychczasowe finansowe wsparcie Rady Rodziców. Dzięki uzyskanym funduszom mogliśmy i możemy czynnie wspomagać szkołę, jej pracowników, a przede wszystkim nasze dzieci.
W zeszłym roku szkolny uzbierane środki przeznaczyliśmy między innymi na:
Cele edukacyjne i projekty cykliczne |
|
42 690 zł |
inwestycje / darowizny celowe dla szkoły |
|
45 611 zł |
pomoc socjalna |
|
2 500 zł |
fundusze przekazane na Samorząd Uczniowski |
|
3 000 zł |
Dziękujemy za wsparcie,
Rada Rodziców.
UBEZPIECZENIE 2023/2024
Szanowni Rodzice,
poniżej prezentujemy oferty ubezpieczeń dzieci na rok 2023/2024. Poniższe oferty przygotowane są przez PZU i InterRisk. Każda z firm dysponuje bardzo szerokim zakresem pakietów ubezpieczeń. Zarówno pełną wersję jak i wybrane przez ubezpieczycieli pakiety prezentujemy poniżej.
Opłata za polisę PZU odbywa się internetowo (na podany link), opłaty za polisę InterRisk wykonuje się przelewem tradycyjnym – dane do przelewu oraz pełna informacja znajduje się w ulotce.
Szczegóły informacji znajdą Państwo poniżej w załącznikach.
Rada Rodziców oraz Szkoła nie uczestniczą w obsłudze polis. W sprawie ubezpieczeń proszę kontaktować się bezpośrednio z ubezpieczycielami. Ich dane znajdziecie Państwo poniżej.
POLISA PZU
Pod poniższym linkiem każdy zainteresowany rodzic samodzielnie wypełnia dane i opłaca składkę:
https://ubestrefa.pl/oferta/4lsr8b
Dane do agenta:
Radosław Bobrowski
Agent PZU
Dębogórska 9a, 84-230 Rumia
k: 537 123 456
t: 058 380 33 34
mail: rbobrowski@agentpzu.pl
https://rbobrowski.agentpzu.pl
Dokumenty powiązane:
PZU ULOTKA ZE WSZYSTKIMI OPCJAMI UBEZPIECZEŃ.pdf
Dane do agenta:
Marcel Motycki
Agent InterRisk
Tel. 692-345-606
Mail: marcel.motycki@ochronazklasa.pl
Dokumenty powiązane:
InterRisk OFERTA UBEZPIECZENIA.pdf
Zwracamy się do Państwa z prośbą o dokonywanie wpłat na konto Rady Rodziców. Środki uzyskane w ten sposób zostaną wykorzystane na wsparcie działań szkoły, a także dofinansowanie sprzętu i zajęć dla naszych dzieci. O szczegółowych planach na obecny rok szkolny zostaniecie Państwo poinformowani przez swoich przedstawicieli klasowych do Rady Rodziców po 25 września br.
Z góry dziękujemy za Państwa hojność i wsparcie!
Wpłat prosimy dokonywać na konto Rady Rodziców:
PKO BANK POLSKI: 39 1440 1026 0000 0000 0420 4174
KONIECZNIE PROSZĘ WPISAĆ IMIĘ, NAZWISKO ORAZ KLASĘ DZIECKA
Sugerowana kwota wpłat:
Za pierwsze i drugie dziecko w szkole – 150 zł
Za trzecie, czwarte i kolejne – 0 zł.
Nowy skład Rady Rodziców:
Klaudia Jeziorska - Falk - przewodnicząca
Aleksandra Morawska - Wagner - vice przewodnicząca
Magdalena Hipsz - vice przewodniczące
Tomasz Portee - skarbnik
Agnieszka Januszko - sekretarz
AKTUALNOŚCI ROK 2022/2023
Drodzy Rodzice,
dziękujemy za wpłaty na Radę Rodziców. Razem osiągnęliśmy wielki sukces, ponieważ aż 90% z Państwa wpłaciło składki na Radę Rodziców.
Poniżej prezentujemy wyniku konkursu wpłat. Miło nam poinformować, że aż 19 z 26 klas otrzyma nagrodę.
Zachęcamy do zapoznania się z listą, a skarbików klas do kontaktu z nami celem wypłaty nagród (prosimy o kontakt na adres mailowy zarzadradysp18@gmail.com).
Dzięki uzyskanym środkom mogliśmy wspierać działania szkoły, doposażyć nauczycieli w dodatkowy sprzęt i materiały dydaktyczne. Ufundowaliśmy ponad 400 nagród dla samych tylko klas 1-3, sfinansowaliśmy zajęcia z ozobotów, zakupiliśmy brakujące lektury szkolne, opłaciliśmy bal karnawałowy, zasililiśmy budżet obu świetlic.
Zorganizowaliśmy zajęcia integracyjne dla klas czwartych, ufundować nagrody w licznych konkursach dla klas IV-VIII. Z uzyskanych środków sfinansowano kółko teatralne oraz zakupiliśmy nowy sprzęt sportowy. Klasom VIII zakupiliśmy testy próbne do egzaminów ósmoklasistów.
Mogliśmy też kontynuować nasze cykliczne akcje takie jak różowa skrzyneczka (ze środkami higienicznymi dla dziewcząt), fluoryzacja, konkurs „Korneliada”, dofinansowanie pożegnania klas 8 oraz festynu „Sobota z 18-tką”.
Dzięki Państwa pomocy udało się również wesprzeć osoby w trudnej sytuacji życiowej i finansowej. Dofinansowaliśmy kilka wycieczek oraz obiady dla potrzebujących dzieci.
W przyszłym roku czeka nas wiele wyzwań, które chcemy podjąć razem z dyrekcją i pracownikami szkoły. Szykujemy się między innymi do zorganizowania i sfinansowania ciekawych zajęć pozalekcyjnych. O szczegółach będziemy Państwa informować we wrześniu.
Z łezką w oku żegnamy wszystkich rodziców i dzieci klas ósmych. Pozostałych z Państwa zapraszamy do współpracy już od września. Do zobaczenia!
Wygrana I stopnia – 700 zł
1A, 1B, 1C
2A, 2B, 2C
3A
4B, 4C
5A, 5B, 5C
6A,
7A, 7B
8A, 8B
Wygrana II stopnia – 600 zł
6B
8F
Wygrana III stopnia – 400 zł (nie było klasy z taką wygraną)
INFORMACJE NA TEMAT ZASAD DZIAŁANIA I KOMPETENCJI RAD RODZICÓW W SZKOŁACH
81-385 Gdynia
ul. Krasickiego 28